joi, 6 februarie 2014

De ce iubim Romania???



Cu toate partile rele existente in Romania, IUBIM ROMANIA!!! De ce??? Pentru ca e tara in care ne-am nascut, am crescut si am devenit ce suntem acum...

"Aveti o tara minunata, pacat ca este locuita de voi..."mi-a spus acum cativa ani un prieten englez indragostit de tara noastra. Cand am auzit ca spune asta, mi-a picat cam greu la stomac, insa am realizat ca tipul, din pacate, chiar avea dreptate... Avem o tara superba cum multi nu au si isi doresc, insa nu stim sa o pretuim si sa o promovam. Am descoperit ca strainii apreciaza Romania mai mult ca noi, insa, cica, noi o iubim!?! Interesant modul in care ne manifestam dragostea de tara...

Mare parte din noi suntem nevoiti sa plecam din tarisoara noastra draga, datorita faptului ca sistemul este unul defectuos, cu oameni pusi in functii strategice datorita pupincurismului lor sau grandiosului principiu comunist PCR( PILE, CUNOSTINTE SI RELATII ), care, din pacate, functioneaza si in zilele noastre... Fiind atat de multi "experti" in functii cheie, e clar ca intregul sistem se duce de rapa si o data cu el si tarisoara noastra draga... Pacat, asa zic eu... E clar ca nimeni nu pleaca de bine si cruda realitate este ca lipsa locurilor de munca ne trimite pe care incotro, in cautarea unui trai mai bun!

Cu toate acestea, IUBIM ROMANIA!!! Iubim Carpatii, iubim Dunarea, iubim Marea Neagra... Suntem binecuvantati ca avem o tara in care gasim toate formele de relief! Avem o istorie interesanta, frumoasa, cu care trebuie sa ne mandrim...

Iubesc Romania... Am cunoscut tarani romani mai nobili decat orice gentilom englez, mai mandri decat orice fandosit fanfaron frantuz, mai drepti si mai curati decat orice herr german, pentru ca oricat de multa presiune am simti asupra noastra, avem certitudinea ca putem merge mai departe... Marea noastra problema este ca ne ia ceva timp pana ne ajunge cutitul la os si ne hotaram sa ne unim si sa luptam, pentru ca suntem toleranti, prietenosi, crestini, pentru ca romanii ajuta pe cei in nevoie...

Iubesc Romania pentru ca ne-a dat oameni valorosi in toate domeniile... Aici s-a nascut Constantin Brancusi, a crescut Traian Vuia, s-a dezvoltat George Enescu, de aici sunt si Nadia Comaneci, Ilie Nastase, Gheorghe Hagi... Locului apartine si Mihai Eminescu si multi altii...

Aici avem Transfagarasanul, Sfinxul si Babele, Delta Dunarii (a doua ca marime si cea mai bine conservata intre deltele europene)... Avem motive suficiente sa iubim Romania!!!

In ceea ce ma priveste, EU IUBESC ROMANIA!!! VOI???






Niciun comentariu: